БIБЛIОТЕКА НЕЗВИЧАЙНИХ АРОМАТIВ

Вiдкрийте свiй магазин
незвичайних ароматiв

Бізнес на стику ароматів,
вражень, інформаційних технологій.

Відправити заявку через Google form
01

ЧОМУ ПРОДАВАТИ
DEMETER ЧУДОВО

Дивовижний продукт

Парфумами Demeter легко зацікавити покупців. Проведіть експеримент: розкажіть знайомим про Demeter і подивіться на реакцію. Простота в розумінні і унікальність в своїй ніші — Demeter завжди приваблює увагу.

Чеснi умови

Ми гарантуємо, що поруч з вашим корнером не з’явиться іншої точки продажу Demeter.

Є лояльнi покупцi

Бренд популярний в Україні і в світі. У нього вже сформувалась своя аудиторія: наші люди не підуть в супермаркет за стандартною парфумерією. Шанувальники бренду прийдуть в ваш магазин, як тільки про нього дізнаються.

Ексклюзивний представник бренду в Україні

Доступнiсть

Demeter не бере коштів за пафос та дорогу упаковку, тому один флакончик парфумів коштує 1150 грн. Кожен може легко і без зайвих вагань почати збирати свою бібліотеку ароматів.

Повторнi продажi

В бібліотеці Demeter 307 ароматів – їх колекціонують, змішують, пробують різні поєднання. Зазвичай люди купують нові парфуми раз в рік, коли закінчується старий великий флакон. За ароматом 30мл Demeter повертаються набагато частіше, щоб спробувати нове та поповнити колекцію.

Клієнти повертаються в корнер Demeter раз в місяць

Пiдходять тим, кому важлива етичнiсть

Demeter створюють з любов’ю до природи: в них відсутні емульгатори та барвники, а спиртова основа зроблена з переробленої кукурудзи. Компоненти не тестуються на тваринах. Тому парфумами користуються люди, яким важлива етика та екологічність.

02

КОМУ ФРАНШИЗА DEMETER
НЕ ПIДХОДИТЬ

Коммерсантам

Є бізнесмени, яким все одно, що продавати: взуття, змішувачі чи парфуми. З парфумерією Demeter такий підхід не спрацює. До нас клієнти приходять за емоціями: вони сміються та дивуються, розповідають історії з дитинства. Якщо ви не можете розділи з ними емоції, не готові грати, винаходити, цікавитись, то клієнтам буде з вами нудно. В результаті франшиза не окупиться.

Незібраним

За 6 років ми розробили стандарти сервісу і вони працюють, в них є все: як продавець спілкується з клієнтом, як виглядає, як упаковує парфуми. Якщо нехтувати стандартами, ви втратите клієнтів.

Ідеалістам

Франшиза Demeter – це пригода, але в неї є прагматична сторона. Якщо ви не готові складати бізнес-план, носити папери до податкової, розбиратися з банком, то бізнес розвалиться.

Якщо франшиза вам не підходить, можемо співпрацювати в іншому форматі. Ми продаємо парфумерію Demeter оптом мультибрендовим магазинам та іншим проектам

03

СУТЬ БРЕНДУ

Ми любимо порушувати правила. Консервативні парфумери кажуть, що парфум повинен складатися с десятка нот, продаватись в піжонських флаконах і коштувати дорого. Ми кажемо: парфумерія - це просто і весело, з нею можна експериментувати.

Парфуми не потрібно ускладнювати. Складне обманює, плутає та розчаровує. Якщо аромат зрозумілий, це робить його виразнішим.

Кожен може створити аромат для себе. Звичайні парфуми – як готове плаття з бутика: на манекені гарно, але зшито не на вас. Demeter дозволяє зібрати букет для вашого характеру і настрою.

Парфуми повинні підходити для будь-якого випадку. Химерні аромати складно носити – вони звучать доречно лише на прем’єрі у великому театрі. Ми створюємо парфуми для будь-якого дня.

Парфуми Demeter - це пригода. В звичайні бутики приходять за покупкою, у нас покупці отримують більше. Вони захоплено досліджують аромати і поєднання, діляться емоціями, розказують свої історії. Корнер Demeter – це не магазин, а театр імпровізації.

Звичайні парфуми – як готове плаття з бутика: на манекені гарно, але зшито не на вас.

04

ассортимент

Найпопулярніший формат парфумерії Demeter – одеколон. Але ще в кожному корнері є гелі для душу, парфумовані масла, масла для масажу і ванн, аромати для дому. Найпопулярніший формат парфумерії Demeter – одеколон. Але ще в кожному корнері є гелі для душу, парфумовані масла, масла для масажу і ванн, аромати для дому.

Гель для душу

250 мл

Аромат для дому

120 мл

Масло

60 мл

Одеколон

30 мл

Ролер

8,8 мл

Ботанічні

Конвалія, лаванда, жасмин, рисове поле, ялинка, червоний мак

Незвичайні

Книжкова палітурка, сонячний промінь, мило, літній дощ

Шокуючі

Похоронне бюро, хлист, гроза, дощовий черв’як, зомбі

Алкогольні

Сидр,вино, шампанське, мохіто, джин-тонік, піна колада

Вітамінні

Диня, апельсин, гранат, помідор, огірок, малина

Кондитерськi

Терпкий еспресо та чайна колекція, здоба та варення

05

КОРНЕР ТА IНСТРУМЕНТИ

Щоб франшиза окупалася, потрібен майданчик з прохідністю не менше 1000 чоловік на добу. Ми розміщуємо корнери тільки в кращих торгових центрах.

Наш корнер-трансформер підлаштовується під будь-який майданчик. Ми ставимо його островом в потоці людей, біля стіни або за скляною вітриною. Острів 2–6 кв. м і магазин з вітриною до 25 кв. м демонструють найкращі результати з точки зору обороту і витрат.



Щоб франшиза окупалася, потрібен майданчик з прохідністю не менше 1000 чоловік на добу

У кожному корнері є інструменти, які допоможуть консультанту презентувати та упакувати товар.

Подарункова еко-коробка

Для двох одеколонів А насправді трьох, адже Demeter можна змішувати

Великий пакет

Для великих шанувальників Demeter

Листівка

Улюбленим покупцям пишемо побажання

Міні-каталог

Зі списком ароматів і правилами змішування

Блоттери

З фірмовим принтом і адресою сайту

Пакетик

Простий, екологічний, з гарною наклейкою

Візитка

Кладемо в пакет з покупкою, щоб клієнт не забув до нас дорогу

Промо-блоттер

Для тих, хто знайомляться з брендом вперше

Подарункова коробка

Для ароматних сетів. Вона вміщує, наприклад, одеколон та 2 ролерболи або 3 масла для тіла. Все на кольоровому папері тішью.

Типовий корнер вміщує 168 одеколонів; 168 ролерів; 25 масел; 50 ароматів для дому; 25 гелів для душу

06

КОНСУЛЬТАНТИ

Дев'ять з десяти покупок в корнері Demeter - емоційні. Якщо консультанту не вдасться здивувати клієнта, то продаж зірветься. Тому ми називаємо своїх співробітників «майстрами позитивних емоцій»: вони приходять в корнер, як актори на сцену - розважають, веселять, надихають.

Кожен продаж - це імпровізація. Але у нас є жорсткі стандарти: як консультант повинен виглядати, презентувати товар, упаковувати і ще 70 інших. Якщо ж поставитися до цього зневажливо, бренд буде здаватися дешевим і неохайним. Тоді клієнти не захочуть повертатися.

Багато бізнесменів погоджуються, що стандарти поведінки - це важливо. Вони змушують працівників посміхатися і носити уніформу, штрафують за помилки. Але це не допомагає, тому що клієнт відчуває фальш.

Ми підходимо до проблеми інакше. Вибираємо консультантів, які люблять парфумерію і наш бренд. Платимо більше, ніж в середньому по ринку. Дбаємо про комфорт співробітників: запитуємо їх думку про уніформу, умови роботи. Ми віримо, що емоції повинні бути взаємними: наші консультанти дарують подарунки не найбагатшим, а найприємнішим покупцям. Так консультант на роботі одержує не менше, ніж віддає, тому йому хочеться викладатися.